Mediedesign 22/23
Med adgang til Adobe Creative Clouds produktionsværktøjer får eleverne indsigt i mediefagets foretrukne design og redigerings apps og opnår færdigheder i at producerer løsninger til digitale medier og print. Der produceres produkter på baggrund af progressiv teoretisk og teknisk forståelse af grundlæggende design principper og visuel kommunikation.
Eleverne får indblik i strategisk branding ved at undersøge, analysere og identificerer kommunikationsstrategi, kommunikationspolitik og kommunikationsplan, med fokus på relationen mellem afsender, budskab, medie og modtager.
Overview
Værktøjer
Teknik: Klip videosekvenser sammen og indsæt lydfiler - brug af overgange og effekter.
>>> Se mere
Kampagne
Explain
Hvordan gøres det
Kompetencer hjælper med OSO
Projekt
Teaser til projekt Escape Room - gyserfilm genre
Fælles projekt
Ved at diskutere og analysere brandstrategier får eleverne indsigt i opbygning og værdiansættelse af et brand. Design af eget produkt i form af nyt- eller re-design af visuel identitet med logo, designguide og marketing mockup. Eleverne skal tage stilling til koncept, afsender og modtager i en præsentation af deres brand med produkt og strategi.
Branding
IBM
Hvad er branding?
Grafisk design.
Grafisk design.
Koncept, modtager og afsender.
Design manual
Portefølje
Portefølje
Design samlinger
Exebition
Inspiration til udstilling
Inspiration til udstilling
Why, how, what
Why, how, what
Why, how, what